Armbanden opbergen

Kennen jullie de webshop Ilénne al? Het is een online webshop waar je een gevarieerd aanbod vindt van sieradendozen, verpakkingsmateriaal en sieradenhouders. Hier ben ik helemaal weg van, want ik houd ervan om creatief bezig te zijn! Het leek me daarom heel leuk om vandaag twee verschillende manieren te laten zien hoe ik mijn armbanden en horloges opberg. Ben je benieuwd? Lees dan gauw verder.

In mijn sieradendoosje heb ik best veel armbanden en horloges die ik het liefst apart opberg om hier een overzicht van te krijgen. De mooiste manier om armbanden op te bergen vind ik om het op te bergen in de lade van mijn kledingkast. Nu heb ik mijn armbanden nog in mijn sieradendoosje waar ook mijn kettingen en ringen in zitten. Ik merkte op dat ik ruimte te kort kwam voor mijn andere sieraden. Het werd dus tijd om hier verandering in te brengen.

Op de webshop van Ilénne zag ik verschillende sieradendozen met vakken. Je kan met verschillende sieradendozen exact de juiste indeling creëeren voor je armbanden. En daar ging ik voor. Het was moeilijk kiezen maar ik ging uiteindelijk voor een fluwelen armbanden doos in de kleur grijs. Hieronder zie je hoe het eruit ziet.

Het fluweel geeft een luxe uitstraling en past goed bij mijn interieur. De armbanden doos heeft geen deksel en is daarom ook geschikt om op te bergen in je lade. De afmeting is 35 × 24 × 5 cm, een uitstekend formaat.

Deze sieradendoos heeft in totaal 12 vakken met losse kussentjes waar de armband en horloge omheen kan. De kussentjes zien er heel leuk uit en geven een extra luxe uitstraling!

Een andere manier hoe ik mijn armbanden en horloges geordend houd is door ze op te hangen. Dit kan op verschillende manieren maar ik heb gekozen voor een fluwelen sieradenhouder die er goed bij past. Deze houder is ook in de kleur grijs en past er heel leuk bij. Hieronder zie je hoe het eruit ziet.

De afmeting is 24 × 13 × 7 cm, het perfecte formaat! Mijn arbanden en horloges heb ik nu zo staan. Maar ik denk dat hier vooral bangles op leuk staan.

Ik vind Ilénne een super leuke webshop, je hebt genoeg keuze, uitstekende service en het is betaalbaar. Het is een webshop waar je graag shopt.

Prijs & verkrijgbaarheid

Sieradenhouder € 14,95;
Armbandendoos € 23,95;

Beiden zijn verkrijgbaar op de webshop van Ilénne.nl.

10 reacties op “Armbanden opbergen”

  1. Wat een slimme manier om je armbanden op te bergen. Zo is het ook fijn overzichtelijk.

  2. Handig en heel overzichtelijk zo! Ik kwak het altijd ergens neer hahah

  3. Super handig als je veel sieraden hebt en draagt. Ik draag altijd dezelfde oorbellen en mijn Apple Watch haha.

  4. Amy de Keijzer - Büttner Avatar
    Amy de Keijzer – Büttner

    Kende deze website nog niet, maar ik heb ook zo’n sieradendoos met 12 vakjes en kussentjes. Erg handig voor armbanden en horloges.

  5. Mooi hoor, zo lijkt je sieradencollectie overzichtelijk. Hier ligt alles gewoon in verschillende doosjes in een lade.

  6. Wauww de horlogebox spreekt me wel aan ga hier eens naar kijken

  7. het zijn leuke hebbe dingetjes, mijn oudste heeft zelf een houder gemaakt voor haar armbandjes en ik heb maar een armband die ik altijd om heb

  8. Dat is goed te doen qua prijs. En ik vind het heel mooi staan. Veel netter ook denk ik.

    1. Wat een mooie manier om sieraden leuk op te bergen. En ook nog voor een leuke prijs. Ik heb zelf nog niet zoveel sieraden. Maar de sieradenhouder vind ik heel erg leuk staan.

  9. Ziet er mooi uit! Ik heb maar 4 armbanden en die heb ik altijd om

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag